decembrie 26, 2008

# 12 Eu si Craciunul meu

Salutare tuturor,

De Craciun mi-am dorit intelegere. M-am chinuit (pentru ca daca vrei ceva in viata trebuie sa muncesti din greu) sa am o atmosfera frumoasa de Craciun.

Apreciez oamenii inteligenti emotionali care stiu sa gandeasca pozitiv si fac orice moment al vietii un eveniment al intelegerii si al zambetelor (sau rasului , depinde de glumele facute de oamenii din grup ;))). Acum sunt pe drumul de a deveni unul...Mai am de lucrat la glumele bune...

In acesc Craciun am facilitat ascultarea, intelegerea celui care vrea sa exprime ceva (verbal sau printr-o fizionomie a fetei, printr-un gest), colindele, cantate inclusiv de noi, cei din casa, bucuria mea si a celorlalti dar mai ales cadourile semnificative, personalizate si nu cele scumpe.

Acum ar fi un moment bun de a defini perspectiva mea asupra "intelegerii".

Cum fiecare trecem printr-o mie de ganduri si avem propria perceptie a lumii, e necesar uneori sa deveim un pic atenti la a interpreta mai bine semnalele oamenilor de langa noi. Uneori etichetam fara a sta sa ascultam pana la capat ce are o persoana de spus. Exista optiunea neexprimarii si noi interpretam ce ar vrea sa insemne atitudinea omului, fara sa fie o interpretare macar neutra sau pozitiva... Atunci nu intelegem.

Stai linistit si asculta linistit..

Lupta de a tace atunci cand cineva vorbeste e foarte grea. Si atunci cand iesim invingatori meritam o recompensa (un film la mall sau cumpararea unei carti bune, o inghetata delicioasa sau o cina romantica). Sa nu sarim peste recompense!!

Oamenii sunt suparaciosi... cred ca e un obicei foarte prost...sper sa mi-l inlatur si eu in timp util ca sa pot intelege mai multe in lume.

Craciun Fericit in continuare si o mica urare:

Un zambet, o lacrima de fericire si sanatate mi-a transmis Mos Craciun pentru noi.


Ludmila

Niciun comentariu: