noiembrie 20, 2008

#6 Invat coaching ca sa fac oamenii fericiti

Cum depun atata efort in a invata si practica coachigul?!

Intrebare usoara, corecta in privinta deschiderii si importanta in privinta profunzimii.

Un raspuns simplu ar fi ca vreau sa fac oamenii fericiti. Sa le arat unde sunt ei acum, unde ar putea ajunge si cum.

Sunt o unealta cum spune cursul si industria...Un facilitator. Ador cuvantul asta. Facilitez calea coachee-ului sa ajunga unde isi doreste. Doar sa vrea..

E o emotie extraordinara sa-ti spuna "clientul"(scuzati-ma! o alta denumire din industrie) ca e fericit, ca simte ca poate, ca are energie sa mearga acasa si sa foloseasca aripile lui pe care le-am descoperit impreuna.A vrut..


Acum eu invat incat sa fac diferenta in viata oamenilor pe care ii vad si simt ca au de sapat dupa puterea lor si increderea in ei. Si eu ma ofer, sunt acolo, o unealta.

Cum ajungi in cer? Te sui in avion. Avionul vreau sa fiu eu, pentru ca imi place sa impart cerul cu oamenii de langa mine, oamenii mei.

Concluzia? :)) Iubesc oamenii si fericirea..

Niciun comentariu: